"Ingo" minnes gala på TV4 SPORT don't miss 4/sep 2009 !!!

 

04-09-2009 Fotboll


Nu har ligorna börjat,  gå det och säga att not lag har överaskat posetivt? då moste jag säga Tottenham i England.

 

Va händer när skaderna kommer Modric är redan där nu.

Kommer truppen hålla?



I italien har det gåt årt andra hållet för Ac Miland, efter en 4-0 förlust mot Inter Leonardo Leonardo!

Inter där i mot tror jag har fot en dimention till med Etoo, ser det ut som till en början. 


Spanska laliga som de flesta av fotbolls älskare tycker är den mäst spänande blir intresan och följa.

Vem av lagen kommer stå som segrande? Det kommer va en kamp ända in i mål linjen.

Jag tror att det blir Bracelona som få lyfta högst i år igen.

Där i mot är det inget lag i år som kommer göra trippen.

Ligan, Cupen, Champions league . 


Finns det nåt lag som tar hem allt i år?

Barcelon eller Real Madrid vilket lag är bäst på plan i år?

Premierlig eller laliga vilken är den tyffaste ligan i år?


Tottenham Manchester City Arsenal Aston vila kommer dom rå på Man U , Liverpool, Chelsea?

Italinska ligan har den tapat allt för mycket mark när,

det kommer till det Engelska & Spanska ligorna ?

Blir det så att Sverige missar VM i Sydafrick 2010?


Tyck till själv !!!

 

 

 

PROFFS BOXNING I KARLSTAD

INVÄGNINGEN GICK BRA IDAG, ALLA BOXER VAR DÄR I TID FÖRUTOM CLIFF SOUKKA
OCH  ATILA LEVIN BOXARE VID INVÄGNING IADG

INVÄGNINGEN ÄGDE RUM PÅ KARLSTADS INNE CENTRUM

15:00 TIDEN

18:00

VA DET DAGS FÖR PRSSKONFENASEN OCH DÄR DÖK FÖRE VÄRDSMÄSTAREN

Shannon Briggs

ETT RIKTIGT TUNGVIKTS MÖTE BLIR DET PÅ KALSTAD MED
SOM DEN STÖRSTA MATCHEN MODEN TID
PÅ SVENSK MARK.
AL ICE COL VS TIMOR IBRAGHIMOV

AL COL SOM FÖREDETA VÄRDSMÄSTARE
OCH
TIMOR IBRAGHIMOV SOM BROR TILL ZOLTAN IBRAGIMOV
OCH SOM ETT STORT LÖFTE
I FRAMTIDEN

 

AMATÖR 2009-09-03

VM i Milano

Skön seger för Bashir Hassan

Bashir Hassan tog en skön seger mot Kalpakov Askarbek från Kirigizistan, vinst med 9-6 och en revansch från ett tidigare möte.
Vi har 3 Blå gula boxare kvar och det är inte vilka som helst

57kg  Bashir Hassan    75kg Naim Terbunja  81kg Babacar Kamara

DÄR UTAV TRE BOXARE EN INTE HAR GOT IN I TUNERINGEN EN BABACKAR KAMARA

 

 

ATILA LEVIN

PATRICK "RED ALERT" BOGERE
BADOU "THE RUSSIAN ASSASSIN" JACK
ANDREAS GUSTAFSSON
MIKAEL LINDBLAD
CLIFF SOUKKA
RIKARD LUNDBY
STEFAN 24/7 SCHALLENGRUBER
ANNA INGMAN

 

 

MISSA INTE!!!!!!

Vad jag har hört, så kommer det två legender och det är inte vika som helst .

Ryktet säger att en av dom ska vara ROY JONES JR.

 

 

Galan kommer vara KNOCK OUT!

MISSA ÄVEN INTE EFTERFESTEN PÅ RÖDA RUMET

http://www.rödarummet.se

http://www.rödarummet.se


Kommentarer
Postat av: Jonas Båros

Hur Många bra profs boxare fins det i Swe?

Har nån av dom ens någon kans i Europa?

Vem är den bästa av dom?

Jag tror att dom två os boxarna kan komma långt om dom matchas bra!

Vad tror du Patrick om dina egna chanser?



2009-09-03 @ 00:26:13
Postat av: Sandra Gee

Lycka Till Patrick!! ;)



//Sandra

2009-09-04 @ 00:53:26
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Anonym

1.Hur Många bra proffs boxare finns det i Swe?

Vi har många bra proffsboxare tycker jag men det är

så att dom inte få en riktig ärlig chans.

Ny har man en halv chans innan man slussas ut till den riktiga proffsiga värden tillsammans med alla HAJARNA. Tänk dig själv släpa en fisk bland hungriga Hajar hur slutar det.

För så är det och vara proffs som Svensk idag.



2.Har nån av dom ens någon kanns i Europa?

Svårt och säga så här proffs boxning för mig är ganska ny, men va jag kan säga efter så här kort tid som proffs själv. Ja om du har en Maneger som jobbar för dig verkligen jobbar för dig.

Sen så klart att det är viktigt att du eller han som boxare tränar rätt och är 210% fokuserad.

Så är det även Möjligt och bli värds mästare

annars så skulle jag aldrig pussla med Boxningen.



3.Det är svårt och säga måste jag säga men den bästa proffsen i Sverige nu är Atilla Levin.

Sen har vi många comming, som dom som ska boxas på "Ingo" minnesgala i Karlstad i dag kl 20.

Sen har Sverige ett några talanger till bara för nämna några Akil och Rothe.



4. Jag tror att dom två os boxarna kan komma långt om dom matchas bra?



som sagt En boxare som är fast besluten på va han vill och har ett bra team eller staf runt om sig kan gå mycket långt.

Men sedan måste boxarn ha något extra en bara talang eller vilja för att etablera sig i toppen.



5.Vad tror du Patrick om dina egna chanser?



Mina Egna chanser är lika stora som alla andra proffs boxare its what you make it to.

allt handlar om mig själv.

Hittar till backa mer och mer till mig själv,

I am not there yet but I am coming most def.

Sen måste mitt sociala liv vara bra det är mer värt en att vara Grymt tränad nästan när det kommer till mig.



Har jag alla dom bitarna på plats ser jag inga begränsningar på hur långt jag kan nå.

Som sagt det kan alla.

Obama made it, why can´t you make it?



svar på dina frågor Jonas Båros

mvh Patrick Bogere

2009-09-04 @ 09:47:37
Postat av: Patrick Bogere

Tack Sandra.....



Lycka till med musicen



så syns vi eller hörs vi snart ok



kram



mvh



Bogere

2009-09-04 @ 09:50:09
Postat av: Sandra Gee

Grattis till vinsten! Det va kul att se dig i TV rutan :)

Och Tack själv! Musiken rör på sig.. Väntar på ett jobbigt svar angående om det kan slå redan snart med musiken elelr om vi måste kämpa ytterligare..



Tycker det är kul med framförallt BRA att du skaffat dig en blogg! Det komemr hjälpa dig att skriva ut om dina känslor angående träning, nför match, efter match. Och det stärker dig oerhört! Plus att du kan få massa kritik och bra feedback, som också är bra! :)



Sluta inte blogga! Go for it Bogge ;)



KRAM Sandra

2009-09-08 @ 16:33:00
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0